Ny hårfärg=)

Nu kan jag visa mig bland folk igen!
Min till vardags bruna hårfärg blev orangeaktig här i USA av någon anledning så jag tog saken i egna händer och färgade det häromdagen. Blev riktigt nöjd och måste tipsa om Garnier Nutrisse. Den var:
* Smidig
* Kladdade/droppade inte
* Gick snabbt
* Enkla instruktioner
* Bra resultat
* Billig (i Sverige kostar den dock 95 kr, här fick jag ge 50 kr)

Jag blandade färgen (nr. 50) i den medföljande flaskan och fördelade färgen på min utväxt närmast hårbotten. Jag lät färgen verka i 10 min. Sedan fördelade jag färgen i resten av håret och lät det sedan verka ytterligare 10 minuter.
Duschade ur färgen och tog i den fantastiska inpackningen som följde med hårfärgen. Den gjorde underverk med mitt torra hår. I fortsättningen blir det inga dyra frisörbesök för mig för att färga håret, nej tacka vet jag Garnier Nutrisse!
/Lena

   


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska checka in den hårfärgsserien nästa gång jag behöver nåt ;) Ska faktiskt färga håret snart, men jag gör det hos frissan, eftersom jag ändå ska dit och toppa mig på samma gång :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback