Satinique

Satinique Hi-Gloss Serum

Jag skulle verkligen rekommendera Satinique Hi-Gloss Serum, det är helt enkelt underbart :) Jag minns tyvärr inte längre vad det kostade, men ska försöka ta reda på det.

Utlovar: Ger glans, mjukhet och vitalitet åt håret. Reparerar/skyddar skadade toppar.
Egen erfarenhet: Den ger verkligen håret glans och vitalitet, men se upp med hur mycket du applicerar, det kan lätt börja se flottigt ut om du applicerar för mycket. Undvik därför hårrötterna och ta endast en liten klick först, och lägg till mera om det behövs! Vid rätt dosering ser håret mycket friskt och piggt ut! :) Själv brukar jag alltid krama in det i i fuktigt hår efter att jag duschat, sen låter jag det självtorka :)
(Finns endast att köpas hos Amways återförsäljare såvitt jag vet, rätta mig om jag har fel)

//Maria

Kommentarer
Postat av: anna

vill ha!! lägg ut mer info om denna produkt snarast :)

2007-01-22 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback