Som en dans på rosor..

Detta fick jag av min pojkväns mamma i present när jag fyllde år: Rose Face Cream och Rose Toning Water från Oriflame.

Ansiktsmasken tycker jag är underbar, doftar behagligt och den känns verkligen djuprengörande! Kostar 59kr.

Ansiktsvattnet känns fräscht och doftar verkligen av riktiga rosor! Kostar 79kr.

Om ni gillar rosdoften lika mycket som jag så tycker jag detta är värt att prova på ;) Produkterna ska passa alla hudtyper.

Oriflame rose toning wateroriflame rose face mask

//Maria

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vågar inte köpa produkter från Oriflame.. har fått för mig att det inte är bra grejer. Så jag har fel alltså?

Postat av: Maria

Jag tycker inte det är något fel på deras grejer, åtminstone har inte jag stött på något. Har inte provat så himla mycket därifrån heller, men har köpt en del smink tidigare, varav en ögonskugga som har varit jättebra! Den bästa ögonskuggan jag testat faktiskt. Men just den skuggan finns nog inte i sortimentet längre. Det mesta är ju rätt billigt, så man förlorar ju inte så mycket på att ge det en chans..? :)

2006-12-11 @ 14:53:29
URL: http://shoppoholic.blogg.se
Postat av: yeh-yeh girl

Har aldrig provat Oriflame, men ros låter ju frestande.

2006-12-11 @ 19:34:07
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: Elin

Inte jättedyrt heller...

2006-12-12 @ 18:21:41
URL: http://speedofsound.blogg.se
Postat av: Anonym

Oriflame har faktiskt ganska mycket bra grejer. En del kan man ju klara sig utan, men de har en hel del klassiska grejer som är kanonbra (Tender Care t. ex och vissa ögonskuggor)Och som sagt. Det är billigt!

2006-12-13 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback