Vackert

Vackert

Här är vi ytliga ^^ Har inte provat alla av dessa parfymer så nu tänker jag bara på utseende ;)

  • Precious från Oriflame - Jag säger bara ett ord: LYX
  • Garden of Star av Thierry Mugler - Älskar den fantastiska stjärnformade designen :D
  • Secret Wish av Anna Sui - Den lilla älvan på korken är hur söt som helst :)
  • Bright Crystal från Versace - Den är så..jag! ;) Älskar korken, den ger verkligen flaskan det lilla extra :)
  • Egyptisk parfym - när man köper egyptisk parfym får man välja mellan massa olika flaskor. Denna på bilden tillhör mig :) (Lite otydlig bild men) Älskar allt som är orientaliskt<3
  • Fragile av Sean Paul Galtier - Underbart lyxig flaska, när den tar slut kan man fylla vatten i den och ha som prydnad i hyllan :D
  • JLo Glow - Jag gillar alla JLos parfymer när vi talar om utseende, denna är nog min favorit. Smidig utformning, lite blingbling, men samtidigt stilrent :)
Är dom inte underbara? :D

Vilken parfym tycker du är vackrast?

//Maria

Kommentarer
Postat av: Linnéa

njae, underbara är väl att ta i.

Postat av: Maria

Har du bättre förslag kanske? :P

2006-12-22 @ 18:21:40
URL: http://shoppoholic.blogg.se
Postat av: Anonym

Bright crystal, och den luktar underbart också !!

2006-12-23 @ 23:39:36
URL: http://thebestofkatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback