Vad önskar du dig i julklapp?


Lena i USA
* Ny klocka, gärna denna från La Redoute
http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPa...
* Sidenpyjamas, gärna med matchande tofflor
* Ett trådlöst nätverskort
* Pengar, pengar, pengar till en fattig student
* Presentkort på MQ, H&M och/eller Åhléns (för där finns Allt!)
* Robbie Williams nya CD "Rudebox"
* Svarta benvärmare
* Rött diadem
* En rödrandig matta från IKEA till mitt kök
* Lång halsband med guld - eller trähjärta
* Svenska köttbullar, prinskorvar, Potatisgratäng, Svampomelett, svenska traditioner, min familj, mina vänner, Jönköping & min lägenhet i Växjö, är trött på USA nu=)

Alexandra
Oj va svårt ...
* Parfym, Lacoste - touch of pink
*pengar

111673-252
Alldeles för mkt, bl.a. DKNY Red delicous,
Isadoras snow glow powder, ny handväska och
en svart nyårsblåsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback