Vad önskar du dig i julklapp

111673-105
- Pengar.
- Nokia 7390.
- Premunation ELLE.
- Premunation American Cheerleader.
- Presenkort H&M.
- Kalender.
- Webcam.
- Morgonrock.
- Parfymbox Anna Sui eller DKNY.

Josse 2
- Naomi Campbells parfym Naomi Campbell
- Sex and the city Dvdbox
- Miss sixty jeans
- Resepengar
- Nyårs klänning
- Nyårs skor
- Väska

Anna gammal
* Presentkort på Make Up Store & Stadium (pengar till jumpa & gym kort på friskis&svettis).
* Lars Winnerbäck samlingsskiva "efter nattens bränder".
* Pyamas från H&M (
http://shop.hm.com/media/products/480/ML480_... )
* Hudvårdsprodukter från eleven.se märket TVÅL (pink candy cotton serien)
* Böckerna: "Rutiga Kokboken" & "MakeUp! " av. Max Söderberg.
* Pengar!

Maria (intervju)
Jag önskar mig
*en parfym, gärna en som doftar av rosor
*pengar..!
*presentkort till H&M/Indiska
*digikamera (fast det kommer jag knappast få i år)
*en större tysk ordbok än den lilla, slitna jag har just nu (När man pluggar tyska och dessutom har ett par vänner från Tyskland underlättar det en hel del att ha en bra ordbok ;P)
*lyxig morgonrock/kimono, gärna i satin ;)
*halsband med ett guldhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback