Vinnarintervju med OMY

  

Efter hårt juryarbete så har vi nu utsett OMY F16 från Halmstad till vinnare. Hon hade den snyggaste outfiten och sminkningen. Vinsten var ju att få bli intervjuad här på bloggen, så here it goes:

ALLMÄNT:
Hur skulle du beskirva dig själv med 3 ord?
Sprallig, omtänksam och en sjukt glad tjej! 

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför?
14 augusti 2005, för att det verkade vara en intressant klubb.

Vad är det bästa med Clubben?
Forumen! kanske för att jag tycker det är roligt att diskutera. 

Hur pass moderiktig är du?
Jag vet det mesta om trenderna, men jag följer absolut inte dem, jag tar på mig det jag tycker är snyggt och nått bekvämt.  

SMINK:
Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier?
Mascaran 2000 calories från Max Factor. 

Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan?
Rouge! jag ser sjuk ut utan. 

Vilket är ditt bästa sminktips?
Mitt bästa sminktips är att ta väl hand om huden. Dricka mycket vatten, tvätta bort smink noga varje kväll och använd produkter som passar dig, sova tillräckligt och bra. Och till slut låta ansiktet vila från smink några dagar i veckan, själv har jag nästan aldrig smink på vardagar, vilket gör att det blir roligare att sminka sig på helger.

MODE:
Gillar du höstens/vinterns trender?
Ja, jag tycker det mesta är snyggt. 

Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?
Just nu skulle jag helt av allt vilja hitta en snygg klänning till nyår. 

Vad skulle du aldrig sätta på dej?
En bolero, jag tycker det är riktigt fult. 

Vad är ditt favoritplagg?
Stuprörsjeans. 

Hur många par skor har du?
Haha, mamma säger att det är på tok för många.
Jag har faktiskt 18 stycken, tro det eller ej, men sen använder jag inte alla heller.

ÖVRIGT:
Hur kom du din Halloweenoutfit och hur gjorde du?
Jag tänkte inte alls vara en djävul från början utan en katt. Så jag skulle införskaffa min klädsel, åkte till Buttericks i Halmstad och ser att den är slut. Så jag fick helt enkelt välja nått annat och då blev det djävul.
Kläder: Det ända jag behövde köpa var horn, "gafflen" och ett par nätstrumpbyxor.
Kjolen har jag sytt själv i sommras och korsett-linnet hade jag sen tidigare.
Smink och hår: Jag plattade och tuperade håret mycket. (Tips till er som har svårt med tupering, det ända som gäller är: Hårspray, tupera, mer hårspray, tupera, mer hårspray, tupera osv..) sen hade jag sotade ögon, röda läppar och rouge.

Slutligen, Vad önskar du dig i julklapp? 
I julklapp önskar jag min en ny plattång och en epilator. Sen skulle en ny parfym sitta fint med.

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback