Dove summerglow body lotion

dove



Under en sån här regning årstid, visst längtar man tillbaka till sommaren? Och självklart saknar man solbrännan. Sola solarium är ju ett alternativ, men alla vet ju att det egentligen inte är bra.

Jag vill tipsa er om ”Dove summerglow body lotion”, som är en body lotion med en lätt brun-utan-sol effekt.

Den finns i två olika nyanser, ljus till normal hy och normal till mörk hy, och man väljer efter sin naturliga hudfärg. Om man är jätteljus och väljer den ljusa nyansen, så kan man välja den mörkare nyansen när man byggt upp en ”solbränna”.

För bästa resultat: Används dagligen för att gradvis bygga upp en lätt solbränd hy.

Viktigt är att låta lotionen gå in i huden riktigt innan man klär på sig för att den inte ska färga av sig, och glöm inte att tvätta händerna efteråt.

 

Jag ger den 4 av 5 för den kladdar inte och färgen ser naturlig ut, och den är prisvärd, ca 50 kronor och finns att köpa bland annat på H&M.

Men för mig som är känslig mot starka parfymer så luktar den lite för starkt (men den luktar gott)

   

Alexandra


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilket bra tips! En annan lotion med brun utan sol-effekt är Natusans. Jag köpte den på Willys för under 30 kr och den funkade kanon, och luktade jättegott!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback