En nybliven 19-åring..

outfit

..ser ni här ;)

Stylade till mig lite mera än annars, dagen till ära :) Försökte hålla mig till uppstylad, men ändå inte helt festklädd :P

  •  jeans från H&M
  • svart topp från H&M
  • svart spetsblus (tydligare bild ser ni här), också från H&M ^^
  • bruna boots (se länken ovan) från Aleksi
  • halsband med hjärt- och nyckelberlocker
  • lövformade guldörhängen från H&M (syns dock inte på bilden)
  • silverarmband (sticker ut lite från allt guld, men eftersom jag och min pojkvän köpte likadana för en tid sen hänger det jämt på min handled<3)
  • hår: slarviga lockar i slarvig uppsättning, med fjärilshårspänne från H&M..! (Framstår som värsta H&M-fanatikern nu men ^^)
  • makeup: flytande eyeliner och röda läppar á la Marilyn Monroe ;)

Lite tydligare bilder på frisyr och makeup, klicka på bilderna för förstoring

Orkar inte räkna upp alla presenter jag fått hittills, men är ni nyfikna kan ni kolla i min egna blogg, som ni hittar bland länkarna.

//Maria

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis Maria!!!! Hipp hipp hurra!!! CC-kramar från Lena

Postat av: Maria

Tack så mycket :D *kram*

2006-11-30 @ 19:49:36
URL: http://shoppoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback