Intervju

Denna veckan var det Next_2_You´s tur att bli intervjuad




ALLMÄNT:

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför?

Jag blev medlem den 9 Oktober 2005. Tyckte klubben var av allt i min smak. Smink och mode, det finns inget roligare. :)


Vad är det bästa med Clubben?

Alla olika forum, man får ta del av så mycket av vad alla kan och tipsar om. Det är roligt.


Hur pass moderiktig är du?

Nja, jag tycker mode är jätteroligt men jag spenderar mer pengar på smink än kläder. Fast det blir ju några plagg i månaden, oftast ifrån H&M.


Vad är roligast, smink eller mode?

Jag måste säga smink, det går att variera på ett annat sätt än kläder.


Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara?

Hum, det är svårt. Men jag skulle kunna tänka mig att byta liv med någon för en dag så skulle det vara någon känd make up artist som sminkar kändisar.



SMINK:

Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier?

Oj, det måste nog vara "cover all mix" från make up store.


Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan?

Min mascara, L'oréals Telescopic. Jag har ljusa med långa ögonfransar, ser inte levande ut utan mascara. :P


Skulle du kunna gå helt osminkad på en fest?

Ja, om jag hade en snygg frisyr. Då tror jag att folk skulle tänka mer på håret än om jag hade smink på mig.


Vilket är ditt senaste sminkinköp?

Make up stores läppglans "starlips" färgen saint tropez.

MODE:

Gillar du höstens trender, och vilken är den bästa hösttrenden?

Ja, jag älskar höstens trender. Mycke stickat och stövlar. Det är snyggt!


Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?

Just nu ett par ganska högklackade stövlar från sixtyseven. Men det passar sig inte så bra nu till vintern, så om köper jag de så får jag börja använda de i vår.


Vilken är den värsta trenden genom tiderna?

Svår fråga. Men kommer ihåg när jag var liten och det va supermodernt med silverjackor och jag vill så gärna ha en sån. Men nu så säger jag bara usch vad fult. Måste även erkänna att jag inte är så superförtjust i leopardmönstret som det är ganska mycket av nu.



Vad skulle du aldrig sätta på dej?

Ett par leggins i leopardmönster.


Har du något plagg i garderoben som du aldrig använt?

Ja, en tubtop som jag köpte inte för så länge sedan. Men har bestämt att jag ska använda den på nästa fest jag ska på.


Vad är ditt favoritplagg?

Jeans. Älskar mina svarta lee-jeans.


Slutligen.. Hur många par skor har du?

Jag tror det är 11 par. Jag älskar skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback