Intervju

Denna vecka var det oOMela_RichieOo's tur att bli intevjuvad



ALLMÄNT:

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför?

 Jag blev medlem 7 oktober 2005. Anledningen var väl att jag ville diskutera smink, kläder och sånt med andra :P Jag hängde inte så hemskt mycket med i modet innan, men sedan jag blev medlem har jag plötsligt blivit väldigt intresserad av mode :)
 
Vad är det bästa med Clubben?

 Det måste nog vara forumen, jag kikar genom trådarna typ varje dag, ibland t.o.m flera gånger per dag ^^

Hur pass moderiktig är du?

Jag är absolut ingen trendslav, men är väldigt intresserad av mode. Jag köper det jag gillar i modet och mixar det med det jag redan har, oavsett hur inne eller ute det råkar vara.

Vad är roligast, smink eller mode?


Detta var en svår fråga.. Kan faktiskt inte välja, för jag tycker smink och mode är lika intressant :)

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara?

Hmm.. Måste det vara en människa? Jag skulle gärna vara katt för en dag(om den bor i ett tryggt hem där den får allt den kan önska sig), de ser verkligen ut att ha ett väldigt bekymmersfritt liv..!


SMINK:


Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier?

Just nu är Max Factor - Lipfinity(läppstift) en klar favorit. Det sitter verkligen som berget i många timmar, man kan pussa sin pojkvän hur mycket man vill utan att det fläckar av sig ;)

Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan?


Det är nog concealern. Använder Rimmels Hide the Blemish Concealer, tycker det är ett väldigt bra budgetalternativ :)

Skulle du kunna gå helt osminkad på en fest?

Tyvärr, skulle nog inte palla det :/ Skulle nog känna mig rätt naken utan smink bland folk, speciellt när det är fest.

Vilket är ditt senaste sminkinköp?


 Max Factor - Lipfinity


MODE:


Gillar du höstens trender, och vilken är den bästa hösttrenden?

Jag har lite delade åsikter om höstens mode, finns saker jag inte alls gillar särskilt och saker jag gillar skarpt. Höga midjan är något jag inte är så förtjust i, i alla fall inte om den går över naveln. "Gubbmodet" är inte heller i min stil. Guld, rött, spets, sotade ögon och kamé á la 1700-tal är mina favoriter i höst :)

Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?


Just nu är jag på jakt efter ett par bruna boots och ett par röda stövletter, så det är väl vad jag allra helst vill ha just nu.

Vilken är den värsta trenden genom tiderna?

Kan inte komma på något speciellt just nu. Men platåskorna jag minns att jag hade när jag var yngre var väl ingen höjdare precis, fast på den tiden tyckte jag ju tydligen det var skitsnyggt. Minns också att det ett tag var inne med "hårmaskaror", som man gjorde slingor i håret med. Själv hade jag ett babyblått typ ^^
 
Vad skulle du aldrig sätta på dej?


 Byxor med en midja som går över naveln är det första jag kommer på.

Har du något plagg i garderoben som du aldrig använt?


 Det tvivlar jag på.

Vad är ditt favoritplagg?

Ooh, jag har många :P Men några av mina älsklingsplagg är nog min svarta spetsblus, min underbart sköna och mjuka rosa tröja från H&M, i partyväg är det min vita tunika med guldpaljetter som gäller ;)

Hur många par skor har du?


 Sådär 15 par.
 
 
Slutligen... Vad vill du göra i framtiden?

 Finns mycket jag skulle vilja. Har ännu inte riktigt bestämt mig för vilken utbildning jag ska välja efter gymnasiet, men några yrken som skulle vara intressanta är journalist, fotograf och kosmetolog/makeupartist. Dessutom skulle jag kunna tänka mig att jobba för mänskliga rättigheter eller mot miljöförstörelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback