Urban Outfitters!!!

Grattis Stockholm och grattis Sverige!
En av mina, och många andras, absoluta favoritaffärer här i USA kommer till Sverige och Stockholm.
Urban Outfitters var namnet, lägg det på minnet.
Biblioteksgatan 5 är platsen så är du i Stockholm, styr genast skospetsen ditåt.
Urban Outfitters är en relativt stor kedja här i USA som skiljer sig ifrån alla andra mainstreamkedjor. De säljer saker man inte hittar i andra affärer och är väldigt mycket "street". Det är väldigt blandade prisklasser på utbudet. Man kan hitta allt från 50 kronors öronhängen till 2000-kronors väskor och jag antar att det kommer vara ännu dyrare i Stockholm än i Chicago där jag shoppar loss.

Att komma in i deras affärer är lite som en dröm. En salig blandning av kjolar, jeans, smycken, mössor, heminredning, roliga prylar, t-shirts med roliga tryck, böcker i massor, skor, underkläder, ja you name it. De säljer mest udda och relativt okända märken, men även kända märken såsom VANS, Hello Kitty, Miss Sixty och Converse. Jag har varit inne på deras hemsida och plockat ut några exempel på vad man kan hitta på Urban Outfitters. Och något som är väldigt glädjande är att man kan shoppa online!!! Så gå in på
http://www.urbanoutfitters.se du också och hitta dina favoriter.

Shoppa lugnt nu så ses på Biblioteksgatan 5 i vår!
/Lena

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en underbar butik ju! :) Ska kolla in online-shoppen genast ;)

Postat av: Linnea

Närärdet egentligen dom öppnar? Har hört massa olika. :S + att på vissa sidor står det att dom redan öppnat? :)

2006-11-28 @ 19:47:35
Postat av: Lena

De har redan öppnat från vad jag har hört.

2006-11-28 @ 21:04:23
URL: http://leniz.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback