Intervju med Ida-Maria!

 




Denna vecka är det clubbens egna lilla modeorakel Ida-Maria, även känd som _1daaa_ som ställs mot väggen med en mängd kluriga frågor!

ALLMÄNT: 

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför? 
Faktiskt är det precis 1år sedan. Jag blev medlem eftersom klubben handlar om det jag gillar och den verkade rolig. 

Vad är det bästa med Clubben?
Hmm.. typ allt är bra ;)

Hur pass moderiktig är du?
Jag följer trenderna ganska mycket. Inte helt slaviskt utan det jag gillar av trenderna då. 

Vad är roligast, smink eller mode?
Både är jätteroligt men jag gillar mode mer. 

Om du fick byta liv med ngn för en dag, vem skulle det vara?
Svårt.. Kanske Ebba von Sydow. Att få vara chefredaktör och modechef på en stor tidning skulle vara roligt. 

SMINK: 

Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier?
Hypnôse mascara från Lancôme. För att den är sjukt bra. 

Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan?
Ansiktskräm. Jag har torr/normal hy så min hy behöver fukt. 

Skulle du kunna gå helt osminkad på en fest? 
Inte frivilligt. Eller kanske. Det beror på vad för fest. 

Vilket är ditt senaste sminkinköp?
Hypnôse mascara från Lancôme för nån vecka sen. 

MODE: 

Gillar du höstens trender, och vilken är den bästa hösttrenden?
Jag älskar allting! Kan faktiskt inte välja, finns så mycket fint. 

Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?
En Hermés Birkin skulle sitta fint. 

Vilken är den värsta trenden genom tiderna?
Axelvaddar och neonfärger. 

Vad skulle du aldrig sätta på dej?
Finns mycket. Tubsockor, axelvaddskavaj m.m. 

Har du något plagg i garderoben som du aldrig använt?
Haha ja ;) En svartvit stickad klänning från H&M som jag köpte i somras har jag inte använt än, ska försöka använda den snart.. ^^ 

Slutligen.. Hur många par skor har du?
Jadu, vet inte exakt men det är rätt många.

Kommentarer
Postat av: Beth

Ahw, vad roligt :) Det var en kul intervju, jag är frivillig, om du skulle vilja göra en till intervju. "AugustiaNilsson" på lunar, http://bettebett.blogg.se på bloggen.

Postat av: Zabina

Hehe samma som mig :)

2006-10-11 @ 20:48:17
Postat av: delinda

Kul :) Keep up the good work.

2006-10-11 @ 21:27:00
URL: http://delinda.webblogg.se
Postat av: Carrow

Verkligen kul med blogg ideen :D

2006-10-11 @ 21:52:32
Postat av: Johanna

Heyhey ;D nice blogg, men det vore lite roligare om ni uppdaterade lite oftare! kram

2006-10-12 @ 19:35:17
Postat av: Mandy

Beth: Kul att du vill bli interjuvad. Just nu har vi inga planer på att interjuva medlemmar utan vi tjejer som blivit interjuvade är crews dvs. vi "jobbar" med clubben!
Delinda & Carrow: Vad kul att ni gillar bloggen! Vi kämpar på!
Johanna: Ja, jag vet att vi ska uppdatera lite mer men alla har vi inte tid. Jag som är yngst i crew borde iofs ha lite tid eftersom skolarbetet inte är så krävande för mig.. Vi ska verkligen försöka att uppdatera lite oftare!

MVH/Amanda (Lolita__)

2006-10-13 @ 16:07:05
URL: http://Diamanter.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Vi försöker uppdatera bloggen så ofta som det bara går, men som sagt är skolan mycket krävande, jag har nyss börjat gymnasiet och jag har inte en provfri vecka på flera veckor nu, så jag har inte riktigt den tiden jag behöver. Men vi kämpar på !

2006-10-13 @ 22:48:13
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Emily

Jag vill också bli intervjuad!
(unbelievabl3)

2006-10-15 @ 20:29:06
URL: http://mly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback