Intervju med Josefin!


Den här veckan är det Josefin aka JosefinKronoberg som interjuvas!

ALLMÄNT:

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför?
Jag blev medlem den 15 augusti 2005, för att jag hörde talas om klubben och det lät intressant eftersom jag gillar mode och smink.

Vad är det bästa med Clubben?
Det jag själv tycker är bäst med klubben är nog kollaget med alla bilder, det tycker jag är jätte roligt.

Hur pass moderiktig är du?
Jag följer de inte till punkt och pricka men visst mode är roligt och jag blandar det oftast lite med min egna stil.

Vad är roligast, smink eller mode?
Mode, för det finns så mycket roligt att kombinera.

Om du fick byta liv med ngn för en dag, vem skulle det vara?
Nicole Richie, för att jag har alltid tyckt om hennes stil.

SMINK:

Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier?
Isadora Terracotta powder - Highlight Bronze 44

Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan?
Foundation, för jag gillar inte min hy.

Skulle du kunna gå helt osminkad på en fest?
Njae, det är tveksamt det beror på vad för fest och tillfället.

Vilket är ditt senaste sminkinköp?
MaxFactor Masterpiece mascaran

MODE: 

Gillar du höstens trender, och vilken är den bästa hösttrenden?
Jag älskar det, det bästa är nog alla stickade tröjor dom är så mysiga.

Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?
Oj det vet jag faktiskt inte .. men en riktigt snygg desingers klänning kanske.

Vilken är den värsta trenden genom tiderna?
Det var nog dom hemska jeansen som skulle vara så vida nertill som möjligt.

Vad skulle du aldrig sätta på dej?
Ballongkjol har aldrig vart min grej det är jätte snyggt på andra men verkligen inte min stil.

Har du något plagg i garderoben som du aldrig använt?
Tyvärr alldeles för många.

Slutligen.. Hur många par skor har du?
17 par


Kommentarer
Postat av: anders

Ännu en gång ser vi prov på sminkbrudarnas otroliga intelligens.

"men en riktigt snygg desingers klänning kanske."

Kravet är alltså att designern är snygg? Särskrivningar är lustiga.

2006-10-29 @ 13:34:55
Postat av: Clara

Men åh, hon råkade väl skriva fel eller något. Kan väl alla göra?

Postat av: Alexandra

jag tror att du fattar lika bra som vi andra att hon skrev fel.

2006-10-29 @ 20:21:25
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Ida-Maria

Precis man förstår att hon skrev fel. Och what´s the big deal? Läs inte sminkbrudarnas blogg då.

2006-11-02 @ 10:40:30
URL: http://president.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback