Intervju med Lolita__

 



Lolita__  F13 från Kungsbacka fick turen att bli intervjuad denna gång ;) Hon är klubbens quiz master men hjälper till i forumen precis som vi andra operatörer :)


ALLMÄNT: 

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför?

I oktober 2005 blev jag medlem med en annan lunar.. Jag var medlem med den lunar'n ganska länge, men först som Lolita__, i våras blev jag aktiv! Jag blev medlem för att jag inte hade full pli på make up o sånt då! Jag har verkligen lärt mig jättemkt!

Vad är det bästa med Clubben?

Allt är underbart! Alla tips man får, de välfyllda kollaget, alla härliga medlemmar, skojiga quiz! Det går inte att välja!

Hur pass moderiktig är du?

Jag älskar mode! Hitta nya kombinationer, kolla in modemagazin, visningar, massa kläder på nätet! Jag älskar att shoppa och hitta nya favoriter! Mode är skoj!

Vad är roligast, smink eller mode?

Mode, helt klart!


SMINK:

Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier (Namn+märke)?

Ihh, detta är svårt.. Masterpiece mascara är supersnygg!

Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan(T.ex. Mascara, rouge)?

Mascara måste jag sääga.. har vääldigt ljusa ögonfransar!

Skulle du kunna gå helt osminkad på en fest?

Njaoe.. Jadu, om jag var superstylad i övrigt så visst skulle jag det!

Vilket är ditt senaste sminkinköp?

Få se nu.. måste nästan bli Voluminous 4x, för 2 mån sen! Shoppar inte smink så ofta!

MODE: 

Gillar du höstens trender, och vilken är den bästa hösttrenden?

Jag älskar höstens trender! Det härligaste är stickat, äälskar det! Mys!

Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?

Just nu en riktigt snygg kappa!

Vilken är din favoritfärg på kläder?

Svart, vitt, brunt, grått.. hehe!

Vilken är den värsta trenden genom tiderna?

Jag hatar dessa starka neonfärger på 80-talet! Verkligen inte min stil!
 
Vad skulle du aldrig sätta på dej?

Man ska aldrig säga aldrig! Men troligtvis sätter jag aldrig på mej tubsockor! Usch!

Slutligen, vem är din stilikon?

Mig själv! Nejmen, jag plockar det bästa också försöker jag kombinera lite olika men Nicole Richie och Rachel Bilson har båda underbar klädsmak(Eller stylist)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt.. Men varför gör du utropstecken i varje mening? Jag tycker det är lite.. Hm, ja :) Inget illa menat.

Postat av: Mandy

Can´t help it! Ovana bara! Ledsen om ngn stör sig!

2006-10-03 @ 17:30:34
URL: http://Diamanter.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback