Utmaning.

Jag tänkte att vi skulle köra en liten utmaning här. Frågan är då:
Vilken är den konstigaste / roligaste kommentar du fått angående din klädsel?

Skriv svaret i Kommentarer.

Jag själv får jämt en massa kommentarer från min pojkvän, som inte fattar nånting när det gäller kläder ;) Men den senaste var när jag hade på mig En skjorta & en väst över, vi skulle ha kalas för min lillasyster och väntade på släkten.. Då sa han: "Om du har det där på dig tror dom ju att du ska servera dom .." Han tyckte att jag såg ut som en servitris :) Men jag vet att han inte menade något elakt med det :)


Alexandra

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Hmm det var nog när min brorsas kompis (som jag även är ganska bra kompis med) sa: "Ska du ha på dig det där? Jag trodde det var din morgonklädsel" Haha :P Jag hade på mig en tunika med tights under ;)

Postat av: SoW

"hahaha hon har ett lakan på sig, det finns faktiskt kläder! visste du det?" när jag hade en skjortklänning på mig. ehh.

2006-10-08 @ 01:04:27
Postat av: mikaela

Det var när jag hade ett brunt linne och tights, så sa en jag känner "hahah, jag kom att tänka på leverpastej när jag såg dej!" hahah

2006-10-12 @ 18:54:08
Postat av: sophie

"Varför har du på dig en sopsäck?" frågade en utav mina nära killkompisar när jag hade på mej en stickad klänning :p

2006-10-13 @ 17:55:19
Postat av: aH .

haha , vet inte riktigt om det här har med detta att göra menmen ^^ kom å tänka på det , det är rätt kul . :)

en gång på hemkunskapen så hade jag ett brunt tunnt linne under ett brunt förkläde, från hemkunskapen då, som var i nästan samma färg. min hemkunskaps lärare kom fram till mej o frågade ; oj lilla vän , har du inget under förklädet. hahaha , och hon är en typ 60 årig tant xD

2007-01-22 @ 17:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback