Intervju med AlexUtanQ


Chicka AlexUtanQ F16 från Bengtsfors, eller Rammsteinfreak som hon kallade sig för innan, är ett av de senaste tillskotten i CCCrew. Hon sköter främst smink & modeforumen samt kollaget. AlexUtanQ blev medlem i ChickClique den 4 oktober 2005. Här nedan svarar hon på varför hon blev medlem samt mycket annat skoj=)

ALLMÄNT:

När blev du medlem i ChickCliqueClubben och varför?
Jag blev medlem i oktober 2005, så snart ett år sen :) Vet inte riktigt varför jag blev medlem, men jag blev medlem i de flesta klubbar då, haha. men nu är jag bara medlem i de roligaste :)

Vad är det bästa med Clubben?
Oj, jag skullen nog säga allt, för jag tycker ingenting är dåligt :P Nej, det bästa är nog forumen där man kan diskutera och få svar på alla frågor man har :) 

Hur pass moderiktig är du?
Jag har alltid gillat mode, men jag har alltid sagt "men det är ju inte min stil.." men på senare år har jag vågat mer :) Mode är kul, men jag köper bara det jag tycker är snyggt, såklart. 

Vad är roligast, smink eller mode?
Det var svårt, men jag tror jag säger Mode. Ta t.ex ett vanligt svart linne, det kan man göra om på en massa olika sätt med olika accecoarer, det tycker jag är spännande :) 

SMINK: 

Vilken är din favoritprodukt, alla kategorier?
När det gäller mascara är det helt klart Intense XXL från Maybelline. Det är nog också min enda favoritprodukt .. Nejdå :)

Vilken produkt skulle du aldrig klara dig utan?
Med mina korta ögonfransar säger jag mascara, att ha obefintliga fransar är inte alltid roligt :( 

Skulle du kunna gå helt osminkad på en fest?
En gång kom jag till en fest i mjukiskläder (det var dock inte planerat). Men man kan inte kalla det fest heller då 99% var 2-3 år yngre än mig, haha. Men jag vet inte om jag skulle det faktiskt, bara jag får ha mascara är jag nöjd :) 

Vilket är ditt senaste sminkinköp?
Tror det var Expert wear blush från Maybelline. Har inte blivit mycket sminkköp i sommar ;) 

MODE: 

Gillar du höstens trender, och vilken är den bästa hösttrenden?
Jajamän, älskar mörka färger, stickat, guld, diadem, alltihop :) (utom hög midja, inte inte inte) 

Vilket plagg skulle du helst av allt vilja äga?
En klänning av något slag eller en höstjacka, då jag är så otroligt frusen och får sätta på mig flera munktröjor nu (när alla andra går i linne ute) 

Vilken är den värsta trenden genom tiderna?
Har faktiskt ingen aning, men modet som var i början av 90-talet tycker jag är sjukt fult då jag ser bilder på min mamma & pappa därifrån :P 

Vad skulle du aldrig sätta på dej?
Jeans med hög midja, never. 

Nu vet ni allt om Alexandra (nästan), nästa gång är det hennes tur att intervjua någon ur crew, vem det blir det får ni se nästa måndag. /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback