Vi testar: Lash expansion från Maybelline



(tog egna bilder på mascaran men tyvärr blev de så suddiga så jag fick hitta bild på nätet)

Förpackning: Mörkblå med silvertext, känns rätt tråkig.

Den lovar: Längd och tjocklek. Går 360 grader runt varje frans.

Användningen: Borsten är rätt klumpig att måla underfransarna med, men den når alla övre fransar.

Resultat: Lite längd och tjocklek blev det allt, men ingen direkt ”wow”- effekt. Bra vardagsmascara.

Betyg: 3/5

 

OBS! Bilder tagna med mobilkamera, så kvaliteten är ganska kass. Jag ser dessutom vindögd ut, men det är jag ej..


FÖRE:                 EFTER:
 




Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaa? blev det inte bättre än sådär? på mig är den där mascaran asbra.

2006-09-29 @ 20:17:32
Postat av: Drummel

Öh? Det måste ha kunnat bli bättre än sådär! Det där var juh ingenting. Målar man lite mer lär man ju få mer effekt.

2006-10-11 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback