Vi testar: Voluminous x4 från Lóreal


Förpackning
: Nja, man kan inte direkt säga att den är snygg.
Lite tantförpackning tycker jag nästan, men ändå känns den lyxigare än en hel del andra.

Den lovar: 4 gånger tjockare fransar
Användningen: Den var lätt att använda, rätt konsistens, en smula kladdig men annars bra,
borsten var bra, lätt att hantera och man kom åt ordentligt.  Däremot kom det för mkt mascara på borsten så ett tips är att torka av den innan användning!
Resultat: Fina fransar, jag kan inte säga att dem blev 4 gånger tjockare, men tjockare blev dem. Lite klumpig! En helt okey mascara.

Betyg: 3/5 

Resultatet: Om du inte torkar av borsten innan blir resultatet såhär:
Före:                           Efter: 
      

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det blev ett väldigt klumpigt resultat. Jag älskar Clinique.

Postat av: Jessica

Resultatet blev inget fint.. Håller med om att Clinique är hjärta! Världens bästa märke.

2006-09-22 @ 20:36:19
URL: http://thorstenssons.blogg.se/
Postat av: Mandy

Ja, det blir väldigt klumpigt, pga att borsten ihnte är bra! Men Om man torkar av borsten med lite papper innan så blir det fint:)

2006-09-22 @ 21:05:03
URL: http://Diamanter.webblogg.se
Postat av: sara

Hej! Jag tänkte bara höra om du vet hur jag får personlig kontakt med Maybelline eftersom du jobbat för dem?(har dock mailat dem)
Tusen tack på förhand!
Med vänlig hälsning
Sara

2007-05-31 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback