Life Circle

image422

Ville bara tipsa er om doftserien Life Circle från Oriflame, finns i dofterna Blossom, Fruit, Leaf och Sap. Är just nu på specialpris: 99 kr (ordinarie pris är 155 kr). Har ingen aning om hur det är med kvalitén på Oriflames parfymer, men jag kommer snart bli säljkonsulent, så då tänker jag skaffa hem prover så jag kan prova hur länge dofterna håller, kanske blir en liten recension sen :) Men åtminstone ser flaskorna riktigt fräscha och våriga ut! :)

Så här beskriver Oriflame dofterna:

"Life Circle Fruit

Exotiskt fruktig doft där päron och ananas blandas med jasmin, osmanthus, varm mysk och söt vanilj.

Life Circle Leaf

Frisk grönblommig doft där fräscha toner av lagerblad och ingefära blandas med ljuv liljekonvalj och jasmin samt avslutas med dofter av harmonisk vit mysk och ambra.

Life Circle Blossom
Underbart blommig doft med krispig apelsin och citron samt toner av varm jasmin och mysk.


Life Circle Sap

Friskt blommig doft där krispig grapefrukt och luktviol vävs samman med toner av jasmin, salvia och kamomill och sedan blandas med varm mysk och vanilj."

//Maria

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag är säljkonsulent för oriflame och just dom dofterna tycker jag inte om men kvaliten på deras parfymer är väl ok snäpet bättre än H&Ms :) Men en del smink är super tycker jag och nån krämer för de priset så är de super :)

Postat av: Maria

Jag är en av Oriflames Gruppchefer.
Och jag tycker oriflames proudukter e kalasbra!
Min favoritparfym just nu är från Oriflame.

2007-04-09 @ 17:52:25
URL: http://mioliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback