Recension - Vitamin E Eye Cream

image932
bild: Vitamin E-serien från The Body Shop


VITAMIN E EYE CREAM, The Body Shop

"Ögonkräm med pigment och lyster som reducerar intrycket av mörka ringar under ögonen. Vårdar det ömtåliga området runt ögonen. En perfekt produkt för ögonen både morgon och kväll efter rengöring. Klappa in produkten varsamt runt ögonen med ringfingret, (detta finger har den lättaste beröringen)."

Pris: 15 ml, 145:-

Mina åsikter om produkten: Konsistensen är lätt, krämen absorberas fort och den verkar vara oparfymerad.(Har endast ett prov, så jag har ingen innehållsförteckning då.) Otroligt dryg är den också! Priset är helt ok för att vara en ögonkräm tycker jag. Det bästa med den här produkten är att den faktiskt verkar hjälpa mot ett visst hudproblem jag har; jag har haft konstiga prickar runt ögonen i ca. ett halvår nu, tror inte att de kommer från några produkter jag använder och det är inga finnar eller liknande. De brukar inte irritera så farligt, bara när jag gnuggar ögonen eller annars rör vid dem. De brukar försvinna ibland, men har alltid kommit tillbaka, och så brukar det vara värst på kvällar/morgnar. Men sedan jag börjat använda den här ögonkrämen har jag knappt alls besvärats av dem :) När mitt prov är slut kommer jag definitivt att köpa den här produkten!

Betyg: 5/5


//Maria

Kommentarer
Postat av: Evelina

Denna serie är helt underbar. Rekomenderar den väldigt mycket! dryg är den oxå som det skrevs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback