Fett bra mot fet hy!!

Precis som min fyndiga rubrik antyder så tänker jag tipsa om något som jag själv tycker är fett bra mot fet hy! Många unga tjejer lider av fet hy och problem med akne. Garniers Pure-serie är speciellt utvecklad för ung, känslig och fet problemhy och passar även en yngre persons plånbok.  

Pure Wash används varje morgon och kväll för att rengöra ansiktet.

Pure Pads är så nya att de inte ens finns i butik än, men från och med september finns de! Med Pure Pads rengör man T-zonen (haka, näsa och panna) och får bort smuts.

Pure Deep Wash tränger ner i porerna på djupet och har en peeling-funktion, dvs. den skrubbar huden ren från orenheter.

Pure A Moisturiser används morgon och kväll för att ge fukt till ansiktet samtidigt som den bekämpar orenheter och akne. 

Så mitt tips mot fet hy är: 
Pure från Garnier, 
Fett  bra;)

Vilket är ditt bästa tips mot finnar och orenheter?

/Lena 

Kommentarer
Postat av: Karin

Mitt tips är att lägga ansiktmask en gång i veckan. Tvätta bort smink varje kväll innan man ska sova. Använda bra hundcreme och inte äta för mycket onyttig mat. Dricka mycket vatten också. Inte så mycket läsk och speciellt inte Oboy och sådant. Ha det bäst!

Postat av: Johanna

"använda en bra hundcreme" hahha! jag vet att det ska stå hudcreme, men hundcreme var bara så kul! hehe

2008-01-18 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback