Helgens outfits och inköp

Har inte haft tid att blogga så mycket i helgen, så här kommer hela helgen i ett enda inlägg :P (Klicka på bilderna för förstoring)

Lördag:

På schemat: lastbilsutställning med pojkvännen och shopping

Outfit:
  • jeanskjol
  • leggings, Lindex
  • skor, Skopunkten
  • linne, H&M
  • kofta, second hand
  • halsband, omgjort från nyckelring (H&M)
  • väska, Laukkutalo
  • röda naglar (H&Ms egna)


Inköp:

  • Typ rostbruna tights för endast 2.95 euro på Lindex
  • Grå ribbstickade tights från H&M
  • Scholl Party Feet
  • Clearasil Ultra - Nu fasiken ska jag bli av med de där jäkla finnarna som envisats att blossa upp i pannan de senaste veckorna. Försvinn!!
  • Rimmel Sweet Jelly lipgloss, nyans 060 Delicious (har aldrig varit en läppglansmänniska, men helt plötsligt blev jag sugen på att prova :P)
  • Fransk manikyr-set från märket Eveline Beauty Line (som jag aldrig hört talas om innan). Det är i alla fall sjukt billigt, setet kostade endast 3.50 euro (typ 30-40 kr)
  • Flytande eyeliner från samma märke, 2.90 euro
  • Orange halsduk, som jag köpte på området där utställningen ägde rum (köpte även Eveline-sminket där)
Söndag:

På schemat: lite shopping, men annars mest slappande

Outfit:
  • stuprör, H&M
  • blus, Indiska
  • väska, Laukkutalo
  • armband, köpt i Berlin


Inköp:


  • Ett par t-shirts för 2 euro st.
  • Skor för endast 20 euro (runt 200 kr)
  • Sesamfrökakor (är gjorda på sesamfrö, glukossirap, socker och honung. Är goda och innehåller inte en massa konstiga tillsatsämnen) (Allt jag köpt idag kommer från Prisma, som är ett varuhus)
//Maria

Kommentarer
Postat av: Sannah Petersson

super fint, gillar bloggen :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback