H&M

Hämtade ett paket från H&M alldeles nyss, då hade man utökat sin garderob med lite ceriserosa och svart ;)


  • Tee - I like it, sitter bra och trycket är himla snyggt! Kommer troligen användas flitigt nu under sensommaren och in på hösten!
  • Munktröja - Skönt och luftigt material (fast jag trodde den skulle vara lite tjockare). Den får användas kyliga sommarkvällar och varmare höstdagar då! En sak som stör mig lite är att det liksom kommer en "bubbla" mitt på magen pga dragkedjan.(Haha, vet inte hur jag ska förklara) Men så är det ju nästan alltid på tröjor med dragkedja, åtminstone de jag har haft.
  • Cardigan - Inte så skön som jag trodde, konstigt att plagg kan vara så olika bekvämlighetsmässigt trots att det är av samma material..! Men nu fick man ju den på köpet, så jag behåller ju den förstås! Kanske den blir mjukare efter några tvättar.
  • Linne - som följde med cardiganen. Sitter snyggt och ett basiclinne är ju aldrig fel!
Allt är i 100% bomull!

//Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback