Rapport - Direkt från Syd-Korea ;)

Idag var vi på ett stort varuhus. Fanns massor med designerkläder och sådär men det är ju inget jag har råd med direkt :P Men kul att titta på. Köpte 3 nagellack från ett märke som heter TheFaceShop för 7.50:- styck. Jättefina färger och det verkar vara bra kvalitét.





  Från vänster: Det ljusaste nagellacket, det oranga nagellacket och det bubbelgumsrosa nagellacket. Dem är väldigt transperenta men jag gilllar dem verkligen. Verkar vara jättebra kvalitét för det billiga priset:)

Om ni undrar vart jag har tagit vägen på ChickClique så kommer jag inte in på Lunarstorm. Internet stänger av sig automatiskt när jag går in på sidan. Så Crew, jag kan inte svara på ngra Crewfrågor förren jag kommer hem den 14 augusti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback