Shopping!

Precis som Magnus Uggla sjunger så smäller det den 25:e, lönen kommer!!
Jag firade detta med lite shopping på stan sen en helkväll på först Gröna Lund och sen Stureplan.
Detta köpte jag:


Jane Norman: Ännu en kärlek från favoritaffären.
* Klänning med löv, 549 kr.

       
H&M: Lite höstkläder som passar en nybliven business woman:)
* Prickig top, 198 kr
* Grå klänning, 149 kr
* Bruna långa leggings, 98 kr

  
Oasis: En affär som jag vanligtvis tycker är för dyr, men fyndade lite på deras rea.
* Prickig kjol, perfekt till jobbet, 319 kr (tidigare 799)
* Randig glittrig partyklänning med skärp i midjan, 279 kr (tidigare 699)


GinaTricot: Fyndade en partytop och lite strumpbyxor och annat inför hösten.
* Svart draperad partytop, 199 kr
* Trosor, 3 för 129 kr
* Stickade leggings och strumpbyxor, 79 till 99 kr/par.


Top Shop: Hittade en finfint halsband på top shops accessoarbutik:
* Halsband, 199 kr.

Summa
: Får leva på nudlar resten utav månaden;)

Kvällen:
Efter en härlig dag på stan med två härliga vänner så gick jag & en av dem, Suss, till Gröna Lund. Vi promenerade dit och Stockholmskvällen var sååå fin:
image849

Har du börjat köpa höstkläder än? I så fall, vad har du köpt?
/Lena

Kommentarer
Postat av: hanna

jepp, idag faktiskt:)har varit på Väla hela dagen, och mina fötter är ganska döda nu;) köpte en kofta från jc, ett skärp på sisters, telescopic mascara, ett "visitkortsetui", en träningströja från puma (och en vattenflaska) :D

2007-08-26 @ 20:10:48
Postat av: Alexandra

Tänk om man hade haft råd att shoppa sådär .. :)

Postat av: Lena

haha det har jag egentligen inte! bara för att jag jobbar tror jag att jag är miljonär men nu får jag leva på nudlar resten av månaden;)
Men kul är det=)

2007-08-27 @ 22:40:16
URL: http://leniz.bilddagboken.se
Postat av: S

typ 2200 kr.. Oj..

2007-08-28 @ 18:44:34
Postat av: Alexandra

Men nudlar är ju gott det också =)

2007-08-28 @ 18:55:45
URL: http://dependence.tjejsajten.se
Postat av: Lena

Ja nudlar är extreeemt underskattat;)

2007-08-28 @ 19:22:32
URL: http://leniz.bilddagboken.se
Postat av: Fanny.S

Har shoppat en stickad oversize störja i grått osså en polo i lila snygt ihop:)
Men annrs sp har jag bara köpt skor.
Ska med Marielle till Udevalla om ca två vecka o bränna upp 1600kr;D

2007-08-28 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback