Årets Beauty Chick!

Årets Beauty Chick!
¨
Intervju med årets Beauty Chick Jenny, Aka Snuffsingen.

*Hur känns det att bli årets Beauty Chick?
Det är jätte skoj, blev så förvånad. Tuft motstånd =)
*Nåt tips till vintertorr hy?
Var inte rädd för att använda fetare krämer, många gör det misstaget, dom tror att huden bara behöver fukt. Nä satsa på nått fetare, det skyddar huden mot yttre påfrestningar.
*Vilken är den bästa hudvårdsprodukten-Alla kategorier?
Pratar du märke, så är det jätte svårt, men den bästa produkten är helt klart en bra kräm, en till kroppen o en till ansiktet.
*Vad är ditt bästa skönhetstips?
Använd dig av en ansiktskräm VARJE dag, som är anpassad efter din hudtyp, det skyddar din hud.
*Vilket är ditt favoritmärke för hudvård?
Oj, svår fråga. Är ju kvar i det stadiet än, där jag provar allt, allt för att veta vilka produkter jag ska välja sen när jag startar eget. Än så länge så är jag rätt så fast i Dermalogica, toppen grejor, men det finns så mycket bra där ute och det kommer nya märken hela tiden. Så det är JÄTTE svårt.
*Finns det någon myt du vill ta död på?
Oj det finns många, men ja först är det väl, att vita prickar på naglarna är kalcium brist, det stämmer inte, sen är det många som tror att det är bra att använda starka produkter när man har acne, en acne hud ska man va väldigt försiktig med.

Jätte tack tjejer för att ni röstade på mig, det är bra att ni läser och frågar mycket, va kritiska till allt ni läser, kräv källhänvisningar, det finns så mycket lurt där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback