Årets ChickClique


Intervju med årets ChickClique Amanda, Aka Lolita__

>Hur känns det att bli Årets ChickClique?
Hur kul som helst! Jag blev överraskad och glad och förvånad liksom!
>Varför tror du att just du vann?
Jag tror jag vann för att gjort så mkt på så kort tid och hållt mej framme i clubben. Dessutom försöker jag alltid vara vänlig och se saker i allas perspektiv, jag ger alla en chans. Sen älskar jag ju clubben också!
>Hur ska du/har du firat?
Myst varje gång jag ser mitt namn på startsidan! Och bakat kladdkaka!
>Vad som du gjort under året på clubben är du mest nöjd med?
Det måste vara alla Quiz jag fått till. Speciellt Glamourquizet och alla produktquizen är jag väldigt nöjd med!
>Vad är det bästa med klubben?
Allt! Chicksen, forumet, quizen, kollaget. Men jag måste nog säga gemenskapen mellan alla chicks. Speciellt eftersom vi hela tiden lär oss att respektera varandra!
>Hur tycker du man kan förbättra klubben?
Först och främst behövs det sponsring, men det kan vi ju inte kräva. Däremot kan vi kräva att folk respekterar andra mer så vi får en trivsammare stämning! Men det har alla blivit mycket bättre på. Det är sällan trådarna "spårar ur" nuförtiden.
>Till sist, Vad ska den som vill bli "årets chick" nästa år tänka
>på?

Respektera andra, visa omtanke, hålla sig framme i clubben och ge en massa bra tips och roliga idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback