Årets Cool Chick!

[Bild kommer inom kort]

Intervju med årets Beauty Chick Anna, Aka NightLifeBaby.

*Hur känns det att bli årets Cool Chick?
- Det känns självklart roligt! känns kul att man är uppskattad av de andra medlemmarna i klubben och att de anser att man tillför något bra!

*Hur kom det sig att du blev medlem i ChickClique?
- Eftersom klubben behandlar några av mina största intressen - mode och skönhet!

*Vad gör dig unik?
- Att jag är jag - no matter what. Jag vänder inte kappan efter vinden och jag har en egen hyffsat unik personlighet som gör att jag oftast inte går obemärkt förbi. Antingen gillar man mig eller så gillar man mig inte alls. Det kan ju både vara positivt och negativt.

*Vad är roligast, mode eller smink?
- Mode. Helt klart. Även om smink också är väldigt kul!

*Har du något tips hur man blir partysnygg?
- Ett gott humör är ju det första man bör tänka på att ta med sig till en fest. Annars tycker jag en glittrande ögonmake är väldigt fint när det är party. Make Up Store har de bästa partyprodukterna!

*Har du bra självförtroende?
- Jag själv är min största kritiker, men samtidigt ibland min största beundrare. Så det kan svänga väldigt mycket från dag till dag. För de som är lite yngre än mig kan jag däremot meddela att det blir bättre med åren. Haha, nu låter jag som en gammal kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback