Dagens fynd

  • Väska för ca.20 euro (50%), från "den-lilla-väskaffärn-i-Rewellcenter", vad den nu heter :P Jätterymlig och blir perfekt i vår/sommar :)
  • Stela armband i guld och brons med små stenar på från KappAhl, kostade 7.95 euro/st innan och nu kostar de 1.95 euro/st. Finns i silver med, kanske köper det nån annan dag om de fortfarande finns kvar då.
  • Genomskinligt manikyrlack från Yves Rocher, 3.30 euro
  • Underbara träpärlor från NiruNaru som jag ska göra ett armband av!
  • 3 par strumpor från Lindex, 2 med jättesöta giraffer(nu har jag 4 par strumpor med giraffer på ^^) och ett par med en söt rosett på



//Maria

Kommentarer
Postat av: Lindcarolin

Var kan man få tag på de fina pärlorna från Nirunaru? Svara till min mail tack :) Kram// Lindacarolin

2007-02-21 @ 23:04:16
Postat av: Maria

Det verkar inte som om du har angett din mailadress, kunde iaf inte hitta den nånstans :S Alltså affären där pärlorna finns heter NiruNaru (finns endast i Vasa, Finland såvitt jag vet, vet tyvärr inte i vilka andra affärer de finns. Kika runt i olika hobbyaffärer så kanske du åtminstone hittar något liknande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback