Dove Silk Dry - Recension

Dove Silk Dry

Dove Silk Dry

Pris: Minns inte på rak arm vad det kostar, men under 50-lappen ligger det nog :)

Doft: Doftar mycket gott, men samtidigt milt

Utseende: Den känns rätt lyxig, utformingen är fräsch.

Dryg: Det kunde väl vara bättre, håller 1-2 månader. Sen är ju inte "flaskan" alltför stor heller.

Håller torrt: Jag har inte märkt något problem där iaf, men å andra sidan brukar jag inte svettas så farligt i armhålorna heller. Men för min del duger den iaf fint :)

Håller bort svettlukten: Det tycker jag :) Sen om den håller torrt när man tränar och så är ju en annan sak, brukar inte själv vara så aktiv ^^

Mild: Den är väldigt mild, kan applicera den så gott som direkt efter rakning utan problem :)


Slutbetyg:
 betyg(4 av 5)

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback