Gårdagens kap

gårdagens kap
Denna cardigan från H&M för 249kr bor i min garderob nu <3 :)
Dessutom köpte jag 2 toppar från Indiska (ta 2 betala för 1) och bivax (som jag ska göra läppcerat av) ^^

(Taget med mobilkameran, därför är inte bildkvalitén den bästa :P)

I förra helgen köpte jag förresten en v-ringad tröja och en vit topp från H&M, samt ett bälte, quartetögonskugga från Rimmel och Nivea Young Be Beautiful(tonad dagkräm som man kan använda istället för foundation)


Nu får jag verkligen lugna ner mig med shoppandet ett tag framöver, om jag inte vill bli helt ruinerad :P

//Maria

Kommentarer
Postat av: Phesophia

En sån kofta funderar jag på att beställa från H&M katalogen! är den skön o så?

2007-01-05 @ 16:37:16
Postat av: CCCLena

Vilken fin kofta!!!

2007-01-06 @ 19:59:47
Postat av: Maria

Phesophia: Jag tycker den är väldigt skön iaf :)

CCCLena: Jepp, speciellt tycker jag om den söta rosetten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback