Nice!

Härligt!
När jag kom hem från fjällen igår låg detta paket och väntade på mig. Två ögonskuggor, två nagelack, ett lipgloss och en neccesär, mina premier från Vecko-revyn! Neccesären är jättebra och praktisk, dessutom snygg. Man får plats med mer än vad man tror i den.
VR's smink är faktiskt användbart. Lipglosset vet jag är fint och ger bra skimmer för det har jag sedan innan. En av ögonskuggorna har jag och är super som partyskugga. Den sitter faktiskt längre än vad man förväntar sig.
Nagellacken var från Mavala i nr 53, London och nr 97, Wichita.
Wichita är verkligen en ny favorit. Lagom färg och jämnt. London är fint men jag har lite problem med att måla rött nagellack utan att det hamnar precis överallt på fingrarna.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul :) Man tackar inte nej till premier! :D

Postat av: Matilda

Hmm, jag tycker att VR:s egna smink sög, men det var inte riktigt rätt färger för mig heller :/

2007-02-01 @ 17:45:26
URL: http://bestofmatilda.blogg.se
Postat av: Phesophia

Jag tycker läppglansat är fint, det går att använda som highlighter och rouge oxå!

2007-02-12 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback