Nyårsoutfit & nyårslöfte

Jag firade nyår i Göteborg tillsammans med mina kära vänner Cherie (i lila) & Åsa (i svart). Vi åt 3-rätters middag på Trädgår'n tillsammans med nästan 2000 andra nyårsfirare. Sen fortsatte festen tills långt in på natten och det tog flera dagar innan vi var helt återställda igen...=)

Jag hade på mig mitt favoritlinne, en svartvit tubtopp som jag köpt från
http://www.asos.com, en svart pennkjol från H&M, strumpbyxor från H&M, svarta låga stövlar från Wedins, vitt diadem från Claire's i USA, prickig handväska från Wet Seal i USA och halsband från Pilgrim.

Här kommer lite bilder från kvällen:
     

Mitt löfte är detsamma som varje år, att gå ner ett par kilo, träna mer och äta nyttigare. Det har inte fungerat på 23 år, men kanske kommer det fungera 2007=)
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback