Test: Watershine liquid diamonds från Maybelline


(texten har försvunnit på mitt läppglans)

Pris:
Ca 80:-
Färg: Finns i flera färger. Själv har jag nummer 4, Rose diamond
Förpackning: Känns lyxig i början, men tyvärr så försvinner texten nästan direkt, så nu känns den som ett läppglans man fått i en frida-tidning.

Hållbarheten: Det mesta försvinner efter att man ätit/druckit. Annars håller det bra.

Användningen: Lätt att använda, men eftersom att färgen ändå syns en del, så behöver jag en spegel för att det inte ska komma utanför :)

Betyg: 3.5/5 för att jag tycker det är lite för mycket färg (på mig) en vardag. passar bättre till fest.

Före                              Efter

(det är jättesvårt att visa resultatet på bild)


Kommentarer
Postat av: anna

jag vet , jag har oxå detta läppglanset! altså, jag köpte det, la ner det i neccesären (hade den även i fickan några gånger) , och texten är helt avskavd! illa.. men annars, så luktar det fantastiskt gott , och har bra konsistens tycker jag. jag har nr. 2 tror jag, den heter iaf cutie pie (:

2007-01-22 @ 17:26:47
Postat av: Sara

Håller med om läppglanset. Väldigt fin färg och så men att texten försvinner ger den mycket minus..
Sen blir jag alltid så "torr" i munnen när jag har det.. Knasigt!!

2007-01-30 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback