Garnier Pure Pads

Som nybliven marknadskoordinator för Maybelline & Garnier så får jag testa alla nyheter från de båda märkena och tänkte passa på och tipsa om Garniers nyhet i Pure-serien, Pure Pads, som jag tycker är en riktigt stark nykomlig i Garniers populära serie för oren hy, Pure.

T-zonen
I tonåren drabbas många ungdomar av oren hy i den så kallade T-zonen. Detta beror på att T-zonen innehåller fler talgkörtlar än övriga partier i ansiktet. Det är här orenheterna först framträder, speciellt i tonåren eftersom talgkörtelavsöndringen är som mest aktiv då. Därför rekommenderas en snabbverkande produkt.

Garnier Pure Pads

Garnier Pure Pads avlägsnar och förebygger orenheter, dämpar glansig hy och sluter till porerna. Jag tycker den är väldigt lätt att använda, det går snabbt, ger ett snabbt resultat och känns fräscht.

Hemligheten bakom Pure Pads är ett kraftigt koncentrat av rengörande ämnen och naturliga ingredienser.
Salicylsyra som är känt för sina antibakteriella egenskaper.
Rengörande eucalyptus, som tack vare sina antiseptiska egenskaper, hjälper till att förebygga oren hud. 

Så här använder du Garnier Pure Pads:
Använd morgon och kväll på väl rengjord hy. Återfukta huden med en fuktkräm, gärna den som finns i samma serie, för bästa resultat. Massera huden med en servett i cirkulära och mjuka rörelser. Fokusera på områden i pannan, på näsan och kinderna, i den så kallade T-zonen, för att ta bort orenheter, döda hudceller och överflödigt hudfett.


Garnier Pure Purifying Pads utlovar en omedelbar mattgörande effekt och klarare hy på 5 timmar och jag måste säga att jag märke en stor skillnad på min annars så feta hy. Jag har äntligen hittat något som verkligen fungerar!


Garnier Pure Purifying Pads ligger i en väl tillsluten snygg och hygienisk härligt turkos förpackning och innehåller 56 pads. De kostar cirka 67 kronor i butik och jag rekomenderar dem starkt till alla er med oren och finnig hy. 
Betyg 5/5
/Lena
image697image698


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag har väldigt torr hud på kinder vissa delar av pannan och hakan , men näsan är väldigt fet och har lätt för att bli glansig. har även pormaskar där och lätt för att bli oren men kan man använda den på torr hud eller man ska isåfall använda den bara på näsan ?

2007-07-18 @ 12:03:50
Postat av: Malin

Jag har letet efter dessa ett tag men jag hittar inte dom någonstans! var finns dom?

2008-04-30 @ 14:12:25
Postat av: Evvi

Hej,nu är det så att jag har lite blandad hy..

Ibland torr och ibland lagom osv.Och nu är det så att jag fått en stor inbyggd finne vid näshålan,som gör skit ont,så mamma åkte ner och köpte denna grej,och jag testade..men jag tycker det ser ut som om dom bara blir rödare,och fler.

Är de så att de kan bli rödare,och att det ser ut som fler bara att det ä några nya som inte syndes som blir rödare..Eller tål inte mitt ansikte detta? tar det någon timme innans man märker skillnad? ska jag fortsätta använda,eller inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback