Okpo

Hejsan, Nu har jag anlänt till Okbo - Syd-Korea. Okpo är en ganska stor stad som det bor ca 200-000 människor i. Och naturligtvis finns det bra shopping också. Igår badade vi först. Verkligen skitfin strand men vattnet är inget att hurra över. Skräp över allt i vattnet och botten är ganska stenig. Men när det är 30 grader så är man bara glad över att få bada xD Sen gick jag på stan och åt middag på restaurang. Det finns en hel del fina affärer på stan, hittade en som hette TheFaceShop som hade massor med hår/hudvård och smink. Sen hittade jag en affär som sålde nagellacksremover för 900 won (6:-) och nagellack för 1000 won (7.50:-) som jag förmodligen köper senare. Köpte inget för jag hade inga pengar men senare på dagen så fick jag 100.000 won (750:-) av pappa så sen ska det shoppas.  

//Marielle - Ny operatör :)

Kommentarer
Postat av: maria eriksen

hej!
Hamnade här av en slump....har oxå bott i Okpo fast för ca 15 år sedan när min pappa jobbade där. Nu är jag 36 och bor i Lerum, Gbg
Hur gammal e du?
Hör gärna av dig om du vill...
Kul att få lite ny info med om vad som hänt på dessa år. Hur länge ska ni bo där? Går du i skolan?
Många svenskar?
Ha det gott!
Maria

2007-09-09 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback