Recension - Oriflame Intense Eye Liner

image1458

Oriflame Intense Eye Liner

"Flytande eyeliner i fem läckert intensiva nyanser som ger en snyggt markerad ögonmakeup."

Pris: 95 kr / 10.90 euro
Mina åsikter om produkten: Helt ok eyeliner för ett ok pris. Den ger rätt mycket färg, men lite mera intensitet i färgen kunde den ändå ha. Jag upplever att den är ganska svårapplicerad, men jag är i och för sig ovan vid riktigt smala penslar, så det går antagligen bättre när jag fått vanan inne. Den torkar relativt fort, men om man har för bråttom med att applicera ögonskuggan efter att du använt eyelinern kan den smetas ut, så jag brukar vänta en liten stund för säkerhets skull. En sak som är negativ är att skruvkorken inte hålls fast så bra, den är lite lös liksom. Denna produkt är väl fullt användbar, men jag skulle ändå inte köpa den igen då det finns bättre alternativ.
Betyg: 2½ / 5

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback