Recension - Schwarzkopf spray med UV-skydd

image1401
Schwarzkopf Bonacure Sungardian (UV-protection spray), finns att köpa hos frisören
"Aminosyror, Aloe Vera-extrakt och specifika UV filter skyddar hårets struktur och bevarar färglystern i färgat hår. Resultat: Komplett UV-skydd. Friskt och följsamt hår."

Pris: runt 100 kr
Mina åsikter om produkten: Det står ej på flaskan, men enligt min frisör kunde jag gott använda det som balsam. Jag schamponerar alltså håret först som vanligt och så låter jag håret torka innan jag sprayar på produkten och borstar igenom håret (för att det sliter otroligt att borsta vått hår). Det funkar även utmärkt att bättra på lite när man ska vistas mycket i solen, för att skydda håret mot uv-strålarna. Håret får lyster och känns friskt av denna produkt, som de lovar. Produkten verkar vara dryg med, så den räcker garanterat hela sommaren! Frisk doft. Priset är lite väl högt enligt mig, men det får vara värt det!
Betyg: 5/5

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carro

vart finns den att köpa?

2007-08-18 @ 18:51:25
Postat av: Maria

Hos frisörn, som jag skrev i inlägget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback