Recension - VO5 "absolute blondie" shampoo & balsam

image700

Pris: Varierar ju såklart från affär till affär, men jag köpte de på våran närmaste ica-affär och där kostade det ungefär 25kr styck.
Mina åsikter om produkten: Eftersom jag har använt ett shampoo från goldwell i närmare ett år så kände jag att jag ville testa något annat, och inte i lika höga prisklass. Har förut gillat sunsilk's schampoo och balsam bra, men när jag såg dessa produkter på affärn så va jag tvungen att testa. Har nu använt detta shampoo och balsam i ungefär 2 veckor och det fungerar över förväntan. Här i den stad jag bor är det känt att vattnet här ger blont hår smått gröna skiftningar, frisörerna säger så, jag själv har också sett det i mitt hår. Men efter jag börjat använda dessa produkter upplever jag mindre gröna skiftningar.. sen kan jag självklart inte garantera att det inte är jag som inbillar mig, men jag tror inte det. Mitt hår har även fått en ny lyster på något vis. Jag är absolut nöjd, man kanske inte säger "wow" men jag tycker då iallafall att det märks att detta schampoo och balsam är meningen för ett blont hår. Om du har blont hår (färgat/slingat eller som naturlig hårfärg) och inte vill slänga ut för mycket pengar så rekomenderar jag dig att testa!
Betyg: 4/5 (för att vara så billigt)

Länk till information om produkterna.


/ Anna

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jaaa.. jag gillar detta shampoo jag också men det kunde ju dofta lite godare.. tycker doften är väldigt lik ett ruttet äpple eller en spya.. det är lite synd! Men man får väl spruta i någon spray som luktar godare efter att man tvättat det! hehe :)

2008-01-05 @ 02:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback