Shopping-outfit

Igår kväll gjorde jag en fasansfull upptäckt, mina solglasögon hade gått sönder! Och eftersom att solglasögon är det viktigaste som finns (typ) har jag idag åkt runt 4 timmars buss för att få tag på ett par nya :) tre nagellack fick även följa med mig hem.

Trots att det var kallt och regnigt idag så klädde jag mig lite mer sommrigt. Men jag hade jacka på mig hela tiden, eftersom att jag gick utomhus.

Klänning, Gina tricot
Leggins, H&M
Skärp, Vero moda
Väska, H&M
Klocka, Ur&Penn
+ Jacka, vero moda och svarta ballerina från en skoaffär i mitt lilla samhälle :)
dagens

Solglasögon, Lindex
två Nagellack från depend, kicks
Nagellack, H&M


Bilden är tagen i bussen hem så den är inte den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback