Shoppingdag!

Blev en shoppingdag igår, här nedan ser ni inköpen och outfiten!


klicka på bilderna för förstoring
  • massa pysselgrejs från Sinooperi
  • satinband från en tygaffär som ligger mittemot Sinooperi, vad jag ska göra med dem får ni se sedan ;)
  • vitt linne från H&M
  • t-shirt tryck från Clas Ohlson
  • plånbok från Clas Ohlson. Jag har länge sökt efter en plånbok som rymmer många kort, är snygg och billig, och så går jag hittar en på Clas Ohlson(verkligen sista stället jag väntade mig att hitta en snygg plånbok på..!) för ca. 6 euro :P
  • Senapsgul väska från Indiska. Nu har jag åtminstone en senapsgul accessoar till hösten ;) Plus för det söta tyget på insidan!
Gårdagens outfit såg ut såhär:
  • Kjol som jag använder som klänning, från Ellos
  • Skor, Skopunkten
  • Väska, second hand
  • Lackskärp, mammas gamla
  • Berlockarmband, Jim&Jill
  • sminkning: sotade ögon ;)
image1484
ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén..

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback