Veckans Crew-fråga

Hur behandlar du dina naglar?


Jag_heter_Marielle , Marielle
Jag målar de med stärkande lack ett par ggr i veckan, använder det som underlack, och så filar jag dem när det behövs. Tänker hela tiden köpa en nagelbandskräm men glömmer det jämt


CCCLena, Lena
Tyvärr så tar jag inte alls hand om mina naglar. Jag har bitit på dem sedan jag var 5 år gammal. Så jag tar gärna emot tips om hur man i alla fall kan vårda sina naglar, trots att man biter. För att sluta bita på dem, det har jag gett upp för länge sen, det går bara inte! 


Next_2_you, Anna
Jag är faktiskt riktigt riktigt dålig på att sköta mina naglar, och nu när man jobbar inom vården så får man ju inte ha nagellack eller långa naglar. Sitter med min naglebandscremé någon gång då och då framför tvn'n och ibland har jag på ett stärkande lack.


oOMela_RichieOo, Maria
Det går lite i perioder för mig, ibland sköter jag om mina naglar rätt bra och ibland orkar jag inte göra något alls åt dem Något jag dock försöker göra regelbundet är att smörja in naglarna och nagelbanden med olivolja, det tillför fukt och näringsämnen typ som gör naglarna starkare, det har gjort underverk på mina sköra naglar! Då och då kör jag manikyr, men det händer inte alltför ofta..


Alexutanq, Alexandra
Mina naglar är typ mitt allt, haha. Folk tror att jag har lösnaglar ;) Stärkande nagellack osv. Och alltid nagellack!


Hur sköter ni läsare era naglar?



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag brukar mest bara smörja in nagelbanden med Nagelbands kräm. Lackar ibland, men mer gör jag inte. Jag tycker om att ha mina naglar korta så det behövs inte så mycket skötsel. :)

Postat av: hanna

Orkar inte underhålla långa naglar, så jag har korta, har nästan alltid genomskinligt nagellack på.

2007-08-03 @ 19:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback