Recension: Oriflame-deo

image1255
Oriflame Silk & Cashmere Antiperspirant Deodorant

Pris: 45 kr / 6.90 euro (just nu på specialpris på svenska Oriflame: endast 29 kr)
Mina åsikter om produkten: Jag provade att använda den en dag på jobbet och jag blev knappt svettig alls under armarna, på sin höjd lite fuktig. Jag svettades nästan överallt, men inte i armhålorna :P Så där håller den minsann! Lukten håller den bort bra med, först på kvällen kunde jag känna en aning svettlukt. Doften är det ingen speciellt med, helt ok. Diskret doft med, vilket är bra på sommaren då man inte gärna vill locka till sig massa läskiga kryp med parfymerade produkter. Dessutom är deon väldigt mild(alkoholfri), jag kan utan problem applicera den nästan genast efter rakning. Lite väl dyrt för 50 ml deo tycker jag, men å andra sidan är det en av de bästa deodoranterna jag provat hittills, så det får väl vara värt det :)
Betyg: 4 / 5

//Maria

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kanske man borde prova! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback