Budgettips

image362

Här kommer lite trevliga budgettips sådär lagom till våren :)

  • Scarf från H&M för 59.50 kr att ha runt halsen eller för att dölja en bad hair-day. Finns även i färgerna rosa och grönt
  • H&M har ett erbjudande just nu: 2 toppar för 100 kr. Finns förutom i mönstrat och gult även i färgerna svart, blekgrönt, mörkbrunt och vitt.
  • Håraccessoaren från Indiska i form av en blomma blir din för endast 15 kr :) Piffar upp vilken outfit som helst!
  • H&M har ett relativt stort utbud på snygga solglasögon till ett billigt pris. Dessa får du för 79.50 kr
  • Ellos har flera ballerinaskor för under 200-lappen. Har själv beställt ett par skor därifrån (dock inte just ballerinaskor), och jag är väldigt nöjd med dem :) Bildexempel: gul/vit-randiga ballerinas med öppen tå för 179 kr
  • Även Indiska och H&M har ballerinas till ett riktigt budgetpris: De från H&M kostar 98 kr och finns i färgerna svart, guld, silver och metallisk ljusrosa. De från Indiska finns i svart och rött, har en miniklack och kostar 159 kr. Har för mig att de ska ha platta ballerinas i stil med H&Ms med, men de verkar inte finnas på Indiskas hemsida längre. Bildexempel: Röda ballerinas från Indiska och guldiga från H&M.
  • H&M har dessutom snygga flipflops i vitt, svart, korallrött och lila, 49.50 kr/st :)
//Maria

Kommentarer
Postat av: e

maria gör ju typ allt :(

2007-03-07 @ 16:39:52
Postat av: Maria

e: Orsaken till att jag periodvist är mest aktiv i bloggen är nog delvis att det är jag som är typ huvudansvarig över bloggen. Så jag försöker helt enkelt se till att den hålls igång och försöker publicera inlägg när jag märker att de övriga i crew inte har bloggat så mycket o.s.v. Men de andra i crew försöker självklart också skriva blogginlägg då och då :)

Postat av: e

okej, men e du huvudperson över bloggen? E inte Lena det? :O

2007-03-08 @ 17:26:37
Postat av: Maria

Alltså Lena äger klubben och bloggen och så, men vi operatörer kan ha lite olika områden som vi ansvarar för, jag har lite extra ansvar för bloggen och kollaget och t.ex. Lolita__ är klubbens quizmaster. Lena kan ju inte sköta allting själv heller :P

2007-03-08 @ 18:24:28
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: astrid

jag har lackskorna från indiska , hur sköna sm helst, helt underbaaara!

2007-03-09 @ 15:31:18
URL: http://sweeetdreams.blogg.se
Postat av: e

Lolita e min kompis :D:D Men.. vad tråkigt..

2007-03-09 @ 16:19:05
Postat av: Mandy

Det är lite svårt att skriva inlägg här eftersom jag har min egen blogg också som jag lägger mest energi på. Men jag ska verkligen försöka skriva mer!/Lolita__

2007-03-09 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback