Dagens sponsor: Seese!

För att ytterligare visa vår uppskattning till klubbens sponsorer så kommer vi från och med idag utse dagens sponsor lite då och då. Vår allra första dagens sponsor är Seese F16 från Göteborg!
image387
Grattis Seese! Hur känns det att bli dagens sponsor?
Oj, det känns verkligen kul!
Varför blev du sponsor i ChickCliqueClubben?
Det var lite dåligt med sponsring och jag vill ju att klubben ska leva kvar så länge som möjligt. Det är alltid kul att hjälpa till.
Vad är det bästa med clubben?
Det måste nog vara alla goa och glada människor, gemenskapen helt enkelt.
Hur länge har du varit medlem och varför blev du medlem?
Jag har varit medlem sedan augusti 2005, om jag minns rätt. Jag har alltid varit intresserad av smink mode och sådant.
Vilket är ditt bästa sminktips?
Jag har väl inget direkt sminktips.. men jag får väl säga det gamla vanliga att "less is more".
Vilken produkt kan du inte leva utan?
Min mascara från i.d (:
Vilken är din favoritaccessoar i vår?
Väskor, har aldrig varit så mycket för väskor innan faktiskt, men nu är det helt omöjligt att klara sig utan (hade väl brist på saker förut, haha).

Fem Chicka Snabbisar:
Vår eller Höst?
Vår
Favoritparfym?
Lancome-Hypnose
Byxor eller kjol/klänning?
Klänning
Läppglans eller läppstift?
Läppstift
Favoritaffär?
H&M
/CCCLena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback