Nivea Visage Young



I första delen av "Marias make up-guide" (lite längre ner på sidan) så skrev hon om hur viktigt det är att ta hand om sin hy och använda rätt produkter, så jag tänkte att jag skulle tipsa på mina favoritprodukter (har dock inte provat alla), Nivea Visage Young, som är speciellt framtagen för ung hy.

Bild 1: Nivea Visage Young Be Beatutiful. En nyhet, tonad dagcreme som återfuktar och bygger upp hyn. Anpassar sig efter den naturliga hudfärgen. Täpper inte till porerna.
Bild 2: Wash Of Cleansin Gel. Tvättar skonsamt bort smuts, fett och makeup. Torkar inte ut huden och förebygger orenheter.
Bild 3: Washnrefine tvättpeeling. Daglig rengöring av orenheter och reglerar ojämn hud. Ger en synbart slätare hy och stoppar orenheter. Rengör på djupet utan att torka ut.
Bild 4: Scrub away peeling cream. Används 1-2 ggr i veckan. Rengör på djupet och tar bort döda hudceller och orenheter.
Bild 5: Freshen up toner. Avlägsnar alla rester av rengöringsprodukter. Fräschar upp.
Bild 6: Control It gel cream. Återfuktar.


Mer produkter och information hittar du på www.nivea.se



Alexandra

Kommentarer
Postat av: Maria

Nivea Young Be Beatutiful tycker jag är rätt bra, fast är man väldigt blek så finns det risk för att den blir för mörk, trots att det är meningen att den ska anpassa sig efter ens egna hudton :/ För mig är den lite för mörk nu vintertid, om jag inte använder brun utan sol förstås.

Postat av: sara

tack för tipsen :)

2007-03-08 @ 20:13:30
URL: http://sheras.blogg.se
Postat av: Amanda

Refreshing Toner e skiitbra!! ska köpa och testa om Be beautiful e lika bra ;)

2007-03-09 @ 16:09:53
Postat av: Julia

Jag har köpt Scrub away peeling cream i dag, hoppas att den är bra :)

2007-03-10 @ 17:47:55
URL: http://fredin.blogg.se
Postat av: karin

Jag har använt de produktena förut i en längre tid men har nu övergått till garnier fresh serie, tycker det ´funkar jätte bra man känner sig värkligen fräch efteråt men då och då testar jag mina gammla favoriter ^^ hade <3

2007-04-16 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback