Shopping

Idag gick jag en runda på stan. Kom hem med bl.a. detta söta rosetthalsband från H&M, fick det för endast ca.2 euro (50%) :)



Dessutom har jag beställt lite grejer från H&Ms online-shop också:
  • brun halterneck-topp
  • ljusgul blus
  • hudfärgade hotpants, alltid bra när man har en klänning, kjol eller nåt som det lätt syns igenom
  • hårsnoddar, alltid bra att ha
  • duschpeeling, som jag kanske ger i present åt nån
  • ljusgul klänning som man får på köpet när man handlar för minst 40 euro :D


//Maria

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Jag gillar speciellt den gula skjortan och klänningen. Ser skön ut.

Postat av: Britta

Halsbandet är så himla sött!

2007-03-29 @ 12:58:54
URL: http://brittasmode.blogg.se/
Postat av: anna

har den där showerpeelingen :) fast annan flaska, riktigt bra och prisvärd =)

2007-03-31 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback