Test: Water Shine Gloss

Min mamma fyllde 50 i lördags och hela familjen skulle då ut och äta. Jag passade på att testa Maybellines Water Shine gloss i den härliga färgen 511 Mauve Berry kvällen till ära. Läppglanset är lätt att applicera och har en något böjd applikator för lättare applicering. Läpparna får en fin glans och den lite mörkare färgen sitter verkligen bra. Till skillnad från många av Maybellines andra läppglans så innehåller detta inget glitter, vilket jag tyckte passade för kvällens syfte. Hur bra höll det då? Ja efter middagen hade jag fortfarande färg kvar på läpparna, dock var en del av glansen borta efter ett antal glas vin. Men med ett snabbt drag på läpparna så hade jag sedan färg och glans resten av kvällen.
Ett mycket bra läppglans som ger mycket färg och finns i många nyanser till ett riktigt bra pris, 79 kronor.
Betyg CCCC

image391image392
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback