Bal

Nu är det så här...

På fredag (den 25e) så kommer min studentbal äga rum. Och nu behöver jag tips snabbt på smink-produkter som jag dagen till ära skulle kunna ha på mig. :)
Min klänning går i brunt, champange och guld/beige. Och självklart vill jag ha en make-up som matchar detta. Men problemet med brunt kanske gör att det ser för alldagligt ut? Så nu vill jag ha massor av tips på hur min sminkning skulle kunna se ut, och samt på produkter. är tacksam för alla svar.

Nedan följer bild på hur min frisyr kommer att se ut (bortsett från rosorna)




/ Anna



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du ska välja en ögonskugga i champagnefärgat(pärlemor) eller guld, blir mycket festligare än med brunt :) Om du vågar så skulle det ju vara snyggt med ett rött läppstift, inte nödvändigtvis knallrött då. Eller så nått diskretare rosatonat läppglans.

Postat av: Bea

Har inga direkta tips faktist:S Men pärlemor är alltid fint, både som skugga och nagellack. Ha det så kul på balen =)

2007-05-21 @ 21:45:04
Postat av: Sanne

Herregud vilket fint hår. blir lite avundsjuk här =) Tycker du akn kila in på make up store och snacka lite vad dom tycker. även om du inte är intresserad avv dom gör sminkningen så kan man ändå höra för sig där och få lite tips även på kicks eller liknande.

2007-05-22 @ 16:36:55
Postat av: Sandra/Smartgiirl_93

En ljus skimrande skugga upp till ögonbrynet och guld på själva locket låter fint. Tycker däremot inte att du ska ha rött läppstift till, det "sticker ut" för mkt och det blir bara konstigt då, enligt mig. Men satsa på en ganska naturlig sminkning med skimrande ögon och matt hy. ^^

2007-05-24 @ 17:22:03
URL: http://teachersdaughter.blogg.se
Postat av: CCCLena

Ditt hår är "to die for"!! jag tycker du ska köpa med champagnefärgad ögonskugga över hela locket sne en mer bronstonad på ögongloben. Lite bronsrouge och naturella läppar.

2007-05-25 @ 00:27:27
URL: http://dreamjob.blogg.se
Postat av: Anna

oj nej, det är inte jag på bilden med håret!! men igår var balen och det finns några bilder i min blogg, ta gärna en kik där.

2007-05-26 @ 10:52:22
URL: http://close.blogg.se
Postat av: Mikaela

Va vackert!
Tycker inte du ska använda för "stark" makeup. Mer diskret, men kanske lite sotiga ögon om du passar i det.

2007-05-30 @ 07:48:21
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Anonym

vad har det här med celebrities att göra?!

2008-01-18 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback